25 februari

Tänkte väl mest bara slänga ihop ett kort inlägg om att det inte händer så mycket intressant i mitt liv dom närmsta dagarna.. hela veckan har bestått utav jobb och nu har jag endast 4 dagar kvar.. heela helgen kommer jag i princip bo på jobbet, bara hem och sova emellan.

Men men, ska bli skönt att vara ledig sen efter 9 dagars arbete :)

Igår däremot gjorde vi något roligt.. äntligen var vi såpass friska att vi skulle åka och hälsa på Lina, Tidan och deras lille söte Benjamin! Gud, han var verkligen underbart söt! Mycket trevligt iaf.

Nu slutar jag om en stund, måste storhandla och massa idag.. ikväll tänker jag bara ligga i soffan och ta det lugnt, försöka få bort värken ur nacken.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0