21 februari

God kvällens på er!

Har varit en upptagen dag idag. Ja, morgonrutinerna kan ni nog vid detta laget.
Ringde även naprapaten pga att jag har haft så ont i mina axlar och min nacke. Så jag fick en tid redan idag, var bara att göra sig klar och åka.
Mycket riktigt så var mina muskler otroligt spända och det pga av att jag låg i en vecka när jag var sjuk antagligen. Och det var nog första gången det var obehagligt att ligga när med sugpropparna.. för det började värka på en punkt i huvudet, vilket tydligen var bihålorna.
Men jag känner mig verkligen mycket mer avslappnad nu och har inte alls lika ont. Får se om jag skulle tillbaka en gång till denna vecka, annars skulle jag gå och simma sa han :)
Han sa även att denna behandligen kommer skynda på förkylningen ur kroppen, ett extra plus för det!

Resten av dagen bestod av jobb och jobb.
Har nu hunnit äta lite och ska fixa tvätten, ikväll blir det nog sängen tidigt, man är verkligen helt slut efter dom behandlingarna, men dom tar ju lika mycket på kroppen som ett träningspass, så det är väl inte konstigt.

I morgon, ja då är det jobb heeela dagen igen =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0