20 februari

God söndagskväll :)

Har haft en lugn och jätte skön helg verkligen.
Fick oväntat besök igår, Kicki ringde och frågade om hon och Ella fick kika förbi på lite kaffe och självklart fick dom det. Lite hembakta bullar fick dom också och saft för Ellas del såklart :)
Ozzy var så snäll och försiktig när han hälsade på henne, han gillar sannerligen barn. Och när Jim & Ozzy hade gått ut så gick Ella runt i lägenheten och letade efter dom, hon ville till och med gå ut och leta reda på dom.. hon är allt bra söt :)

Blev sedan en sväng till knalleland för min och Jims del och äntligen hittade jag en svart bikiniunderdel! =)

På kvällen blev det varm smörgåstårta, besök av Emma & Elias, maaaassa tjöt och guitar hero! En väldigt trevlig kväll.

Idag fick jag för mig att jag skulle färga håret, så var och köpte färg och åkte till mammsen. Jim och Ozzy kom också upp. Blev jätte fint, så nu behöver jag inte tänka på det på någon måndag igen :)
Mamma ska sticka ett mobilfodral till mig i rosa, på min begäran. Det gör hon så gärna så.. kan ju inte gå runt med mobilen i en vante hela tiden hahaha =)
När vi var klara blev det en långpromenad med mina pojkar.

Nu blir det film och mys. Ladda inför MASSOR av jobb hela veckan =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0