12 februari

Fortfarande sjuk! Blää skulle egentligen jobbat idag men fick ringa igår och säga att det inte gick.
Känner mig ändå bättre idag faktiskt, skönt det.. men är mör i kroppen, hostar och sådär. Kan i allafall stå på benen till skillnad från igår.
Vaknade med en massa röda utslag i morse, tydligen är det en biverkning av medecinen. Såg inte alls trevligt ut.

Blir väl fortsatt vila resten av dagen, kurera mig så mycket som möjligt.
Igår var älsklingen söt och kom hem med mat eftersom jag varken kunde laga mat eller hade någon aptit eller hungerkänslor alls. Men gott var det. Han hade även köpt med sin blåbärssoppa och kamomillte.. söt han är =) Tur att man har någon som tar hand om en när man är sjuk.

Fortfarande så är jag ändå glad att det kom nu några veckor innan vi åker, det går ju alltid att se något positivt i allt elände.

En sak måste jag däremot säga, jag kommer nog aldrig mer använda hostmedecin.. för honung fungerar fasen så mycket bättre!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0