5 december

Idag är jag på riktigt bra humör!!! :)

Har haft en jätte mysig och lugn helg. I lördags förmiddag åkte vi ut till skogen med vovvarna, la spår och sådär. Var även en ny kille med oss med sin rottis. Han har haft lite problem så innan. Trots att regnet vräkte ner hade vi riktigt skoj.
När vi kom hem var vi genomfrusna.. så jag och älskling tog oss ett varmt bad och drack lite glögg och åt pepparkakor =)

Igår tog vi en riktig mysdag, men underbar frukost.. tog en långpromenad på eftermiddagen, sen käkade vi gott och intog soffan resten av kvällen. Härligt :)

Vaknade inatt av att jag behövde gå på toa, precis när jag hade lagt mig igen ringer telefonen.. gissa om jag blev rädd, men när jag såg att det var Freddy som ringde förstod jag med en gång. Han ringde för att berätta att dom hade fått en liten son! :)
Fick även prata en stund med min Kicki.. allt hade gått jätte bra! Ååååh vad glad jag blev, kunde knappt somna om efter låg och funderade en massa och började länga ännu mer efter vår bebis.

Så förhoppningsvis om Kicki orkar får jag komma ut och sniffa lite bebis hos henne och självklart träffa henne också. Ska bli så roligt och spännande! Ah alltså jag kan inte ens beskriva hur glad jag är för deras skull!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0