26 december

Nu är julen över får vår del, ganska skönt, har inte haft så mycket julkänsla i år!
Men trots att julkänslan aldrig infann sig så har jag haft en helt underbar och mysig jul. Umgåtts med dom jag älskar mest och bara myst och haft det trevligt.

Julafton började med firande hemma hos Jims föräldrar, som alltid väldigt mys.. man känner sig lika hemma där! Alla har pratat om bebis och om hur mysigt det kommer att bli nästa julafton.
Efter julklappsutdelning åkte vi vidare till mina föräldrar och firade lite med dom och syster. Finns inget ställe som hemma hos mamma & pappa, det är där man alltid kommer att känna sig som mest hemma. Riktigt mys.

Bebis har redan blivit bordskämd med två startpaket.. ett från Jims syster och ett från min syster. Super fina!

Juldagen fortsatte med firande då mina andra syskon med familjer kom hem till mamma & pappa. Så hela dagen bestod av god mat, underbart sällskap och bus med barnen.

Jag och Jim hade ju även bestämt att vi inte skulle ge varandra några julklappar, utan istället köpa en systemkamera ihop. Men på morgonen fick jag en julklapp ändå med texten "önskar bebis & Ozzy". I paketet låg en ny säsong av OTH.. PRECIS vad jag ville ha!
Min fina tyckte att jag förtjänade den. Underbara, underbara du!


Ja, så vår jul har varit väldigt lugn, mysig med dom som står oss närmast. Mer kan man egentligen inte önska!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0