23 december

Dan före dopparedan!
Vad tiden går fort, känns som att det bara var någon vecka sedan jag satt och skrev att det var två månader kvar till julafton och nu är julafton i morgon!!

Har haft en riktig mysvecka med lite jobb och sådär. Umgåtts med min älskling och myst med massa med Ozzy på dagarna! Fixat dom allra sista julklapparna och gjort julskinka.
Igår kväll åkte vi hem till Maliss och hennes kille, var väldigt mysigt. Och jag är fruktansvärt avundsjuk på deras fina lägenhet, den var som ett radhus.. helt perfekt :) Ozzy trivdes bra också.. och när vi skulle gå fick han springa omkring i deras trädgård och man såg på honom hur han älskade det :)
Hade verkligen varit perfekt att ha en egen trädgård där han kunde få springa och vara ute hur mycket han vill!

Idag ska jag och Ozzy ta en lugn dag, greja och fixa lite hemma. Ikväll blir det mys med julklappsinslagning, lite glögg och sånt där :)

GOD JUL på er allihop!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0