20 december

Har verkligen haft en toppen helg fylld med en massa roliga saker!
Min systers dotter Madeleine har varit hemma hos mamma torsdag-måndag. Så i fredags åkte jag och hämtade henne, så åkte vi till Jessica så att Madeleine och Oliwia fick leka lite. Dom har ju inte träffas sedan i somras på Öland.

I lördags morse vad jag tröttare än tröttast. Men det var inte min kära sambo. Han var uppe bra tidigt, kvart över nio väckte han mig och sa "du måste komma och kolla en sak". Då hade han gjort en riktig mysfrukost, men färska frallor, min favorit yoghurt, ägg m.m. Och jag har verkligen inte hört någonting.
Min underbara <3 Sådant är verkligen uppskattat.. vilken kille jag har =)



Så vi tog oss en lång frukost och bara njöt. På eftermiddagen var det dags för oss tjejer att ha lite julbak hemma hos mamma, både min ena syster, Madeleine jag och mammsen. Pappa och Jim var hemma hos oss och la in nytt golv i bebisrummet under tiden. Tog hela dagen både för oss och för dom.. dom kom upp och käkade ihop med oss, sedan åkte dom hem och fortsatte med sitt. Och vi fick bakat en hel del gott.









I söndags tog vi en lååång morgon i sängen med massa mys. Blev lite nödvändigt fix på dagen och ett besök hemma hos Emma & Elias :) Sedan kom pappa igen och grabbarna fortsatte med golvet. Dom var även duktiga och satte upp byrån.. så nu är det näääästan klart där inne och det blev så himla fint! Superduper nöjd verkligen!





Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0