3 april

Varför går helgerna så fort när man är ledig? Redan söndag och i morgon är det dags för jobb igen.

I fredags tränade jag efter jobbet, sen åkte jag med mamma till knalleland för hon ville ha lite nya kläder.. prackade på henne en massa saker när hon skulle prova och det mesta satt riktigt bra.. så hon storshoppade kan man lugnt säga :)
Sen på kvällen åkte jag och Jim upp till Jessica, Turbo och barnen.. vi färgade Jessicas hår, käkade lite. Hennes minsta är så söt, det var bara Jim som skulle följa med och hjälpa henne på toan =)
Sen kikade vi på BB innan det var dags att åka hem.

Igår käkade vi en god lyxfrukost och begav oss ut i skogen för att köra ett uppletande med Ozzy.. det gick riktigt bra och han hittade alla föremål, var väl mer jag som var lite seg med berömmet, men får vara snabbare nästa gång! Gömde oss i skogen och lekte lite, var skönt att kunna vara där igen, det är avkopplande på något sätt och man ser på Ozzy att han verkligen gillar det.
Köpte en bok häromdagen som beskriver hur man börjar och gör ett uppletande och jag tyckte det stod så bra i inledningen "Att leta saker är något som varje hundägare bör erbjuda sin hund eftersom näsarbete är mycket viktigt för hundens psykiska hälsa".
Det är ju så sant, speciellt när man har en hund som verkligen behöver få arbeta och få uppgifter.

Jaja, idag ska jag upp till mamma och hjälpa henne att installera ett bredband.. min syster har nämligen köpt sin första dator! =) Sen får vi se vad som händer mer...



självklart ska man ha den största "pinnen"






Passa på att borsta när man är ute i skogen


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0