22 april

Denna veckan har verkligen sprungit iväg känns det som. Men har hunnit göra en jäkla massa och det är alltid bra! Dock har jag bara kunnat träna 3 dagar, men men får bli mer nästa vecka!

Igår målade vi färdigt hallen och det blev så jääävla fint måste jag bara säga, är så nöjd med valet av färg! Nu ikväll har vi även hunnit sätta upp alla dom nya grejerna.. tror vi har den mysigaste hallen nu asså ;) haha, nej men jag blev så förbaskat nöjd.. kan säga det 100 gånger =)
Ska försöka ta lite bilder och lägga upp snart.

Vaknade tidigt imorse när älskling skulle iväg och spela match, jag och Ozzy tog en riktig mys morgon i soffan med täcke och kaffe. Sedan åkte vi upp till mamma en sväng och tog en promenad.
När Jim kom hem fick han ett STORT påskägg av mig och glad blev han. Åkte en sväng till knalleland och inhandlade lite saker.. och då fick jag ett STORT påskägg av älskling också ;)

Direkt efter åkte vi till skogen och släppte Ozzy, körde även ett uppletande.
Därefter upp till mamma och pappa där båda mina systrar var. Grillat och umgåts en massa. Ozzy var riktigt duktig med allt folk och barnen, det är han väl alltid men nu försökte han inte hälsa på dom. Han var hur lugn som helst.. duktiga lillkillen =) Träning lönar sig alltid!


Nu ska vi ha fredagsmys med vattenmelon och jordgubbar! =)



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0