20 april

God morgon!
Ledig idag och vädret ser inte ut att bli på topp.. typiskt isf!

Dom senaste dagarna har bestått av jobb, träning.. träning med Ozzy och möten! Men jag klagar inte, för det är roligt!

Ledig idag som sagt och vad händer tro? Ska bege mig ut på en långis och sedan åka till gymmet och köra ur kroppen. I eftermiddag är det åter till blåstjärnan och simma med Ozzy, längtar faktiskt för det är så himla roligt
Har ju glömt att berätta att hallen är klar, eller pappa har varit här och spacklat två gånger och slipat, så nu ska vi bara maskera och köpa färg.. sedan är det bara att börja måla, så är den snart färdig! Vill helst att den blir färdig fort nu, för det är LITE jobbigt att inte ha någon hatthylla uppe :)

Nu är jag också färdig till stresshanteringskursen.. kom med på en annan än vad som var tänkt från början, men dom tyckte att jag passade bättre i den. Det är mer vardagsstress.. så jag ska dit på tisdag för ett första möte med en arbetst.


Jag har fått lite frågor angående simningen med Ozzy som jag tänkte klargöra.
Vi simmar med Ozzy för att det är roligt och för att det är jätte bra träning för dom. Dessutom stärker det relationen ÄNNU mer och det är alltid bra. Efter simningen så avslutar man med avslappning och massage och det är också väldigt bra för relationen.
Detta är en bra aktivitet att göra på vintern, när det inte går att spåra och så ute på samma sätt. Så vi valde att börja nu eftersom dom hade ett specielerbjudande. Dom 5 första gångerna simmar man nämligen med en från blåstjärnan som hjälper en så att allt blir rätt och efter dessa gånger köper man ett nytt kort och får gå dit själv och simma med hunden.

Låter det intressant tycker jag verkligen att ni ska testa, för det är otroligt skoj!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0