18 april

Måste bara börja med att säga att jag har haft en så underbar helg!

I fredags blev det premiärgrill hemma hos Jessica och Turbo med barnen.. jag och jessica fixade maten och drack lite cider till det, stannade kvar ganska sent. Såfort vi kom hem så stendeckade jag i sängen.

Älsklingen spelade match på förmiddagen i lördags, så jag och Ozzy tog en promenad och åkte sedan upp till mamma och pappa. Pappa skurade altanen och tog fram utemöblerna och mamma planterade blommor.. jag passade på att få städat passaten när vi ändå var där.. Ozzy han bara älskade att ligga ute på deras gräsmatta och gotta sig. Jim kom upp efter matchen och då bjöds det på mat. Blev lite Tv slappande efter maten.. dock när jag vänder mig och kollar så ligger både pappa, mamma och Jim och sover!! haha, så jag bad Ozzy att väcka dom =P
Blev mys hemma på kvällen med mat och sedan jordgubbar och vattenmelon.


Vi bestämde oss sent på lördagen att vi skulle ta oss upp tidigt på söndagen för att åka ut till U-hamn och kika när Anders och Kille tävlade. Vaknade väl dock lite väl tidigt.. redan 7:20.
Begav oss runt 10 tiden för att hämta upp Emma som också ville följa med och kika. När vi kom var spårdelen i tävlingen avklarad.. men den får man ändå inte vara med och kolla på.
Sedan var det dags för uppletande, tyckte det gick riktigt bra för Kille där, han jobbade på bra och hittade alla föremål. Efter lite break var det bara lydnadsdelen kvar.. snacka om otur, precis när Anders&Kille kliver in på lydnadsplan blir det strålande sol.. och ni som vet förstår ju hur trött hunden redan är efter både spår och uppletande.
MEN trots detta gjorde dom riktigt bra ifrån sig, räckte dock inte för att bli uppflyttade.. men att tävla i högre är ju lite svårare.

Jaja, när Anders hade kört färdigt åkte vi tillbaka till Borås för att lägga ett spår.. var roligt att Emma även följde med på det och hon tyckte att det var riktigt roligt att se.. hon har ju aldrig sett ett spår innan.
Käkade lite och tog nya tag.. skurade hela balkongen, den var ju både grön och svart. Men nu glänser den igen och det är riktigt skönt.. blev premiärgrill på balkongen igår! =)

Nu är helgen dock slut och det är åter till jobbet, men allt känns så mycket lättare nu när det är sol.. och dessutom är jag ledig både onsdag, torsdag och fredag denna vecka :)



Anders & Kille


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0