10 april

Söndag...
min jobbhelg börjar närma sig sitt slut, jobbat 3 timmar av mitt 12 timmars pass :)

Igår var jag allt bra avundsjuk på Jim som spenderade sin dag ute på klubben med Ozzy.. och alla dom andra, det är så himla skönt att vara där. Dom hade tränat hundarna och njutit med fika i solen. Är det lika bra väder nästa helg så SKA vi bara dit :)
Kanske låter konstigt för er som inte har hund. Men är man intresserad av sin hund och allt omkring, så finns det inget bättre än att träna så... dessutom behöver dom det.

I fredags blev det en extra genomkörare, tog ett dubbelpass i gymmet, riktigt skönt var det.
Efter det tog jag en sväng upp till Lanja och fotade hennes lille goseplutt, han är verkligen så sjukt söt och duktig!





Kvällen spenderade vi hemma hos svärmor med allihop. riktigt trevligt, blev myskväll hemma också med melon och massa gott :) Kikade på Hachiko-en vän för livet.. sjukt bra verklighets baserad film!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0