Woohoo

Tänkte att jag ska slänga in ett till inlägg innan jag går till sängs. För jag är ännu mer glad nu!

Jo, så här är det.. att min mamma skicka sms innan där det stod följade:
- Vill ni provköra passaten i morgon? Kram

Jag ringde upp på studs och sa "JAAA"
och då tänker ni, vad fan liksom, vadå? jo mamma & pappa har lånat hem en Passat CC över helgen och den ska jag få köra.. hur kul? JÄVLIGT KUL. Ja, ni som inte har körtkort och sådär förstår nog inte.. ni förstår inte vilken känsla. Det är sååå olika från bil till bil.

Den är snygg och priset ligger på ca 300-400.000. Hur ofta får man chansen liksom?






Ne nu ska jag och Ozzy gå och nana. Jim är på kräftskiva/fest med grabbarna :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0