Kyäni

Tänkte tipsa er om en riktigt bra sak jag började med för ett tag sedan!
Nämligen: Kyäni.

Som vanligt från början var jag väldigt tveksam till detta, man tänkte att det var ännu ett försäljningstrick. Men i vilket fall så kom det hem en tjej och berättade om produkterna och vilka effekter dom har haft på folk. Jag hade då länge varit trött, orkeslös och haft mycket problem med magen. Så jag tänkte vad fan, jag testar!

Och helt ärligt utan att överdriva var det något av det bästa jag provat!!

Denna produkt är Kyäni och består av 3 produkter, men jag har endast testat 2 som jag tänkte berätta mer om.

Kyäni sunrise:
En juice som innehåller 10 olika frukter och bär, ihop täcker dom upp ett dagsbehov utan vitaminer.
Vilda alaskabär, Goji, Granatäpple, Druvor, Tranbär, Noni, Aloe Vera, Hallon, Druvkärnor/Druvskinn, Bi-pollen.

Efter att jag ätit en juice varje morgon kände jag mig mycket piggare och fick mycket energi. För vi alla vet ju hur svårt det är att täcka upp ett dagsbehov utav vitaminer, nästintill omöjligt. Dessutom, ska man få i sig hela detta innehållet från en påse.. hade man fått ersätta det med en jäkla massa annat. Brustabletter är inte rena vitaminer, men detta är färskt.

Den andra saken är:

Kyäni Body FX:
Detta är ett noniextrakt. Utav detta extrakt bildar kroppen kväveoxid. Detta har visat sig hjälpa, bevara, försvara och reparera kroppen på cellnivå.
Denna produkt främjar många kroppsfuktioner såsom inflammationer, minne, matsmältning och cirkulation.

Anledningen till att jag valde att testa denna från början var att jag har haft mycket problem med min mage och det sista fick jag ont av det mesta jag åt. Men denna gjorde susen, antaligen för att den ökar matsmältningen. Jag vill inte alls ont utav vissa saker jag fått ont utav innan. Tycker att den var toppen!


Jag hade ett litet uppehåll då jag inte åt någon av dessa två.. men såfort jag började känna mig nere och trött, så tänkte jag att jag skulle fortsätta. Har ätit vitaminerna nu i 2 dagar och dom sätter verkligen fart i kroppen. Innan kunde jag vara trött i flera timmar efter att jag stigit upp. Nu är jag pigg redan 15 minuter efter att ha tagit juicen.


Tro vad ni vill, men detta är något som verkligen fungerar. Finns en massa studier, undersökningar osv som stödjer detta!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0