9 september

Har jag världens bästa älskling or what?
Han har både fixat tvätten och storstädat, så denna vecka slipper jag göra ngt sådant tråkigt ;) BIG LOVE!

Nåja, kunde fan inte sova i morse. Vaknade och var helt tjock i halsen och började med en gång hosta som en tooook =/ Var bara till att gå upp, ta en dusch.. fixa iordning, långpromenad med Ozzy.. ringde Kicki och planerade, käkade frukost.
Hämtade upp Kicki och vi åkte ut till Frida.. har haft en supermysig dag med mina tjejor <3 och självklart Fridas underbart söta pojkar.
Var hos Frida några timmar, sedan blev vi hungriga.. så jag och Kicki åkte in till stan och käkade och fortsatte att prata av oss massa. Är alltid lika skönt att kunna göra det med folk som verkligen lyssnar.


Nu har jag rakat av Jims hår.. om en stund beger vi oss ut i skogen och spårar med Ozzy.. sedan har vi planerat mys i sängen med en film :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0