3 september

Uua det känns verkligen att det är höst nu när september kommit.
Var ute med Ozzy i morse och höll på att frysa halvt ihjäl.. mössa och vantar hade jag behövt. Folk stod till och med och skrapade sina bilar. Fy fan!

Har även blivit DUNDER förkyld, är helt slut i hela kroppen och vill bara krypa ner under täcket igen. Dessutom känner jag ingen mat, så det är ju verkligen ingen ide att äta någon mat. =/

Ska åka hem och lägga mig efter jobbet, vila upp mig inför ikväll, för idag börjar brukslydnadshelgen. Har verkligen sett fram emot denna, så jag tänker kämpa och göra det bästa av situationen. Vi kommer ju att få lära oss otroligt mycket =)

Blev så glad igår.. fick brev från hittegodset att dom har min mobil som jag tappade för snart ett år sedan.. haha så jag tänkte hämta ut den sen =) Man kan ju undra hur länge dom har haft den.






Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0