24 september

Behövde inte gå på något möte igår, vilket gjorde att jag fick sovmorgon, wiihoo!
Jag tänkte ändå att jag skulle komma upp i tid, men hela morgonen blev helt snurrig.

Jag mindes att Jim sa hej då innan han gick till jobbet, jag hade ställt klockan på 8 och strax efter att han gått ringde mitt alarm. Så jag tänkte "vad fan börjar han senare idag"
Snoozar såklart alldeles för länge, sedan tänker jag "bara 5 minuter till". Vaknar upp nästa gång och då står min klocka på 10:00.. FAN, nu har jag sovit sådär länge igen.

Går upp och sätter på datorn, då står den klockan på 8:50?? Jag tänker givetvis, jäälva skit dator nu är det något fel på den också.
Ringer till Jim och frågar vad fan klockan är.. mycket riktigt den var bara 8:50!!

Sen så minns jag! Jag tog ju ur mitt simkort ur mobilen igår och när jag kollar på min telefon står det 1 januari 2000. TUR att jag inte skulle iväg och tur att jag inte jobbade!

Dagen sedan bestod av promenad, städ, tvätt, disk, laga mat.. sådana där nödvändiga saker! Men det är så himla gött när det är gjort..
På kvällen blev det hundträning med Anders och Solveig. och kaffe och tjöt hemma hos dom efter.



Idag kom jag upp i tid!! Weey.. ska käka lite frukost och bege mig ut med Ozzy en sväng.. duscha fixa iordning. Och så ska man jobba lite extra...


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0