22 september

Åh jag känner mig på så mycket bättre humör idag. Kändes inte alls så när jag vaknade imorse, men efter en härlig långpromenad med Ozzy mådde jag super! =)
Det känns som att allt det deppiga i mig har försvunnit.. för gott hoppas jag!

Har grejat här hemma nu, diskat, dansat runt till bra musik medan jag lagade mat, duschat och sådär.
Väntar på att älsklingen ska komma hem och att mamma ska vakna, så att vi kan åka upp för att städa & tvätta passaten. Ska även byta tillbaka bil med pappa så jag får min lilla Goffe igen =)
Han visade den igår.. den är SÅ fin nu, framskärmarna är bytta, den var polerad och blänkte som en pärla! Glad blev jag.


Ikväll har vi bestämt oss för att laga lite pannkakor, var riktigt längesedan. Mumms!!

Postat av: Sara

Härligt med gott humör, dans och pannkakor! ;D Du ska på Maiden nu när de kommer till Ullevi va? :)

2010-09-22 @ 15:12:11
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh pannkakor! Fan va gött de låter.. och ja stendiggar att du dansar bort de dåliga! ;) Du har lärt dig av mästarn GIVET! <3



Tack för att du är du. Love you!

2010-09-22 @ 19:10:31

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0