15 september

Uppe med tuppen och jobbar morgonpass... fan vad man absolut inte har någon koll på tiden när man börjar så tidigt.. alltså när man behöver gå upp och hur mycket tid man behöver ha på sig!
Är fortfarande yr i huvudet och hostig.. NU får det FAN gå över!

I vilket fall så jobbar jag till 14:45 och efter det beger vi oss mot Göteborg och Ikea.. woohoo, var jätte längesedan jag var där. Ska köpa en ny byrå till hallen och så blir det väl alltid lite småsaker ;)
Så ikväll kommer vi förhoppningsvis att orka greja lite hemma, ska flytta den byrån som står där och rensa ur den. Sedan organisera och rensa ur den sista i extrarummet.
Hoppas på att jag får skylten jag har beställt och även korten jag framkallat snart!


Men ne nu ska jag fortsätta jobba.. lägger upp bilder någon gång i veckan och visar hur det blev! :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0