8 oktober

Usch, jag hade verkligen ingen lust till att skriva igår, eller ork.. ne absolut ingen ork. Jag var helt slut när jag kom hem.

Gick upp 05:15!!! för att hinna med allt jag skulle göra, gå ut med Ozzy, äta frukost osv.. begav mig mot jobbet och jobbade till 14:45, sedan åkte jag mamma och min kära syster till knalleland.. köpte lite presenter åt Jennifer, köpte hårfärg till Pernilla och sedan hjälpte jag dom att hitta lite kläder :)
Kikade på en sak som kommer på måndag.. så snart ska ni få se vad! =)

Käkade lite gott och kikade film med mina älsklingar på kvällen.


Gick upp lika tidigt idag, så nu är jag HELT slut, ska vila en stund och sedan bege mig på en joggingrunda. Och sedan blir det lite käk hos älsklingens mor&far.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0