6 oktober

Grattis till mig själv på namnsdagen ;) haha

Har haft en GREAT dag, verkligen toppen.
Gick upp tidigt i morse eftersom dom borrade i trappuppgången (idioter) haha, skulle sätta på Tv:n, jaha myrornas krig.. JIPPI. Satte på datorn.. nehe inget internet heller. Nee och självklart ingen hemtelefon. Tänker att fan vad jag är smart, använder såklart mitt mobila internet då.. JAHA, men tro fan att det skulle vara störningar i 3:s när preeecis samtidigt. haha

Gick ut en långpromenad med Ozzy, när jag kommer hem ringer Kicki och frågar om vi ska hitta på något. Så kom kom upp hit, drack lite kaffe och sedan åkte jag med henne och handlade lite. Åkte hem och släppte av "skiten" hos henne och hem till mig igen. Snälla jag bjöd på lite käka.. dock inte så lyxigt kanske ;) Sedan satt vi och tjötade skit och hon hjälpte mig att tvätta i någon timme.
Men sedan blev vi rastlösa och drog till knalleland en sväng.. åkte runt och kikade lite på andra saker.. och hon visade *piip* *piip*, såå nice ;)
Släppte av henne nyss och nu hamnade jag här ;)
Måste ju även tillägga att Ozzy har blivit sååå jävla bra, för bara någon månad sedan hade han varit på henne som en tok när hon var här.. NU, ja han gick inte ens fram till henne och försökte hälsa.. duktig pojk =)

Ska hoppa in i duschen, slänga i mig någon macka.. hämta tvätten och sedan decka!



Postat av: Kicki

Du är den bästa av dom bästaste :)

2010-10-07 @ 11:18:54

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0