4 oktober

God morgon, är verkligen uppe med tuppen idag!
Usch har drömt en massa hemska drömmar inatt, förstår inte varför man mår så dåligt efter, när det bara är drömmar liksom? USCH =/

Idag valde jag att gå upp såhär tidigt, just för att jag ska hinna dricka lite kaffe och käka frukost nu, sedan ska jag ut och gå en morgon promenad med Ozzy.. och träna på gymmet en timme innan jag börjar jobba 9:45. Hejja! Man får vara effektiv om man ska hinna med allt =)


Igår hade vi (Jim) en bakis dag, nee så bakis var han inte.. gick upp sent, åt frukost och tog en lugnt, slöade några timmar innan vi bestämde oss för att åka till skogen och spåra & leka med Ozzy. Var väl där i 1,5 timme.. sedan skulle vi åka och köpa käk i knalleland. Men istället så drog vi till media markt för att kika på en telefon till mig, hittade ingen rolig men köpte iaf en plattång.. dom var super billiga!

Köpte mat, drog hem och tog det lugnt, myste. Blev en kvällspromenad och gick och hyrde film.. skit bra var den faktiskt. "Legion" tror jag den hette..


yyyya, får nog sätta lite fart!






Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0