28 oktober

Fy fasen vad nervös jag är, men det hör ju till ibland. Då känner man att man lever iaf ;)
Det värsta är nog att jag varken vet ut eller in. Men jag hoppas att få klarhet i det om en stund när vi ska iväg.


Okeej, men jag måste berätta en sån jävla rolig sak, detta kommer inte låta hälften så roligt som det var. För vi höll på att dööö av skratt.

Jag & Sabina var på coop igår kväll och skulle handla lite, vi kommer fram till kassan.. DÄR STÅR:

En tant med sina barn.. på sig har hon ROSA pyjamasbyxor med hjärtan på, en ROSA morgonrock med mussepigg.. randiga strumpor och RÖDA foppatofflor..

HAHAHA FATTAR NI ELLER?!
vilken människa i världen åker och handlar klädd sådär!!! hon hade verkligen ingenting mer på sig heller. hahaha fy fan.. synd att vi inte tog kort asså.

kommer nog inte vara hemma resten av dagen/kvällen, har massa att fixa.
Och när allt är klart åker jag ut till Kicki, blir tjejkväll med gott käk osv =)

Postat av: Helen

Hejsan syster de e faktiskt den 28 oktober idag ;) puss

2010-10-28 @ 19:00:20

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0