27 oktober

Löne dags igen, men det är ju samma visa varje månad. Pengarna försvinner lika fort ;)

igår var jaf effektiv och han med riktigt mycket.. var ute på en joggingrunda med Ozzy, sedan lekte vi en massa hemma. Duschade.. åkte en sväng och beställde lite nya saker ;) Tränade Ozzy, lagade mat.. sedan var det direkt till jobbet.

Idag är jag ledig, så himla skönt.. har varit ute med Ozzy och sedan har jag tränat, betalat räkningar. Ska strax hoppa in i duschen, i eftermiddag blir det hundträning med Anders och dom. Ska väl försöka hinna laga lite käk också =)


Mina tankar är inte med mig idag, det är som en virrvelvind i huvudet på mig, jag vet varken ut eller in. Jag vet inte vad jag känner, tycker eller vad jag vill.
Det är verkligen jobbigt det här.

en positiv sak har jag kommit på iaf.. när jag och ozzy går runt i lägenheten och t.ex. ska gå in i köket.. hinner han dit före mig så går han inte in, utan han väntar på att jag har kommit och gått in, sedan går han också in =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0