25 oktober

Nu för tiden har jag blivit en morgonpigg dam.. nee okej, nu ljög jag, jag kommer aldrig bli morgonpigg. MEN jag går upp i tid och "för tidigt" för att jag ska få mer gjort. Innan var jag sådan att jag "bara" skulle ligga 5 minuter till och 5 minuter till och.. ja ni förstår.

Idag klev jag ur sängen redan 6:30, drack lite kaffe, gick en morgonpromenad med Ozzy, lekte med honom. Sedan tränade vi en stund hemma.. sedan drog jag till gymmet, för övrigt kan jag ju meddela att den isen som satt på bilen i morse inte var att leka med, tog 20 minuter att skrapa, så det var tur att jag inte hade bråttom.
Jaja, från gymmet drog jag direkt till jobbet.

såå ja, jag är otroligt stolt över mig själv. Att jag tar tag i saker och verkligen ser till att få dom gjorda. inte skjuter upp dom eller hoppar över dom. BRA kämpat Jenny... tack =P

I morgon ska jag beställa lite nya herbalife grejer.. och jag är SÅÅ sugen på Cookie & Cream =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0