2/3 oktober

Efter joggingturen idag tog jag mig en lååång skön dusch. Älsklingen åkte vid 2 tiden och jag satt här hemma uttråkad och försökte komma på något roligt att göra.
Efter någon timme tog jag en promenad med Ozzy, ringde mamma och bestämde att jag skulle dit. Så ikväll har vi tjötat skit och bakat bullar.. supergoda vaniljbullar. Tror älskling kommer bli glad i morgon när han får se dom, han är ju större gottegris än vad jag är ;)

Ska iaf hämta honom i stan sedan, OM jag orkar hålla mig vaken, ögonen går redan i kors och vill helst bara krypa ner. Ozzy har legat och stensovit ända sen vi kom hem.. dags att gå ut och kissa honom strax förresten.
På tal och ingenting (i-lands problem) så är det sjukt kallt i vår lägenhet, alla elementen är på, men inte fan får vi någon värme. Dom sätter väl på värmen samtidigt, eller om dom andra också måste ha på sina.. jag minns inte riktigt hur det fungerade.

usch jag borde.. borde.. och borde göra det och det just nu. Men jag är trött!! haha.. svamlar ju bara =D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0