2 oktober

Nu är jag fasen igång efter en långdragen förkyldning.
Igår drog jag med mig Jim & Ozzy ut på en joggingrunda.. 5km:an på kransmossen. Varvade med att gå och jogga, intervall ger mest =) Tog ca en timme runt där. Orkade mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra, till och med Jim var chockad ;)

Idag drog jag med mig dom ut i spåret igen.. blev samma, 5km:an. JESUS, idag tog det endast 40 minuter. Jag orkade hur mycket som helst, hade massor av energi och det var lättare ätt jogga än att gå! stannade på deras station och gjorde lite situps och så med.

Nu är jag back on track. I veckan blir det ny premiär i gymmet också!


Ikväll, eller ja strax ska Jim iväg med grabbarna på en hel eftermiddag/kväll. Så jag och Ozzy blir ensamma hemma. Undra vad man ska hitta på?





Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0