19 oktober

God morgon!!
Är verkligen uppe med tuppen idag, vad mycket svårare det är att kliva ur sängen när det är så jäkla mörkt ute!

Dricker lite kaffe för att vakna och ska ut med Ozzy om en stund.. sedan jobba långpass.
Anledningen till att jag är uppe såpass tidigt är såklart för att jag ska hinna till gymmet innan jag börjar jobba :) Tänka sig att för någon månad sen var jag den som sa att jag skulle träna, men hellre hoppade över det och sov lite till. Men icke nu, nu har jag verkligen tagit tag i mig själv.. släpar upp mig flera timmar tidigare på morgon och faktiskt tar mig till gymmet!

Hääärligt!

Blev samma igår, promenad med Ozzy, sedan en timme på gymmet, kondition, ben&rumpa. gott.. bränna lite!

Idag blir det kondition, mage&rygg. Det är iaf skönt att få det gjort tidigt innan man är för trött! =)


Känner att jag bara svamlar just nu.. FÖRRESTEN, missa inte desperate housewives ikväll hörrni!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0