17 oktober

Lite kiligt när man hör alla andra göra mysiga saker osv på helgerna, så sitter man själv på jobbet 24 timmar. Men det är ju så det är och jag har ju faktiskt också mina lediga helger så =)
Ibland är det bara riktigt underbart att jobba.

Grabbarna var hemma hos oss när jag kom hem efter jobbet igår, trevligt :) Körde dom till Norrmalm och sedan ringde dom givetvis och skulle ha skjuts hem, så jag var snäll och hämtade Jim, Josef och hans tjej :)

Så ja som ni förstår har jag jobbat hela helgen, är fortfarande helt slut efter i fredags när jag hjälpte Kicki att flytta och packa upp.. ;) men det var det verkligen värt. I veckan som varit har jag hjälpt henne att packa, men kunde ju inte skriva ngt om det eftersom dom hade valt att vänta med att säga att dom har köpt hus =)


Idag är jag på mindre bra humör pga av vissa saker.. och då är man extra glad över dom underbara personerna man har runt omkring sig. Speciellt mina två fantastiska killar hemma!
Jim som alltid ställer upp, är uppskattande, snäll och helt genom go!
Och Ozzy som alltid gör en på bra humör mitt i allt dåligt, så gosig och så otroligt duktig.

När man är lite nere är det bra att tänka på saker som piggar upp.. som häromdagen när vi gick förbi två hundar med Ozzy lös.. och han inte brydde sig det minsta, inte ens kolla på dom! Att veta att man har dessa två fantastiska killar att komma hem till gör en genast allt lite lättare!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0