14 oktober

GUD vad trött jag var igår, ville gå och lägga mig redan 20:30.. trodde klockan var typ 22.

När jag vaknade imorse kände jag mig helt mörbultad, som om någon kört över mig. Men det var bara att ta sig upp och hälla i sig massa kaffe. Blev lite bättre, men var fortfarande seg i kroppen. Gick ut med Ozzy och åkte sedan och tränade (30 min kondition + rygg & mage).. Började känna mig sämre efter och var hungrig som en tok.
En timme efter kom huvudvärken, som bara blev värre och värre. Men bestämde mig iaf för att åka och köpa mina gardiner jag beställt. Var inge bra och köra med huvudvärk =/

Kom hem för en stund sedan, har tagit en ipren och det känns bättre, men känner mig fortfarande "febrig" och fruktansvärt seg i kroppen. VILL INTE bli sjuk!!!

Jaja, har i allafall hunnit med mycket idag, har till och med strukit och hängt upp gardinerna. Får se om jag orkar gå med ut i skogen sen, eller om jag ska vara hemma och vila. Måste må bra i morgon, för då har jag fullt upp hela dagen!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0