13 oktober

Min lediga dag har spenderats på mycket roliga saker.

Lite tråkigt att ha APT på morgonen när man är ledig, men så är det ibland!
Åkte direkt och tränade efter, GUD vad skönt det var. Körde 30 minuters jogging idag.. och jag lyckades jogga 6 kilometer och bränna 300 kalorier på den halvtimmen. Fortsatte i gymmet, körde ben&rumpa.. gissa om mina ben var spaghetti efter.
Åkte hem en sväng, var ute med Ozzy och så kom dom och skulle greja i lägenheten.. så vi drog till bråt.. la ett spår och under tiden det låg lekte vi lite och så =)

Käkat lite middag för en stund sedan, omelett med champinjonstuvning på och vitkål&morots sallad! MUMMS!

Nu är jag HELT slut verkligen, ska ta det lugnt resten av kvällen och kika lite tv.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0