12 oktober

HELT SLUT!
jag är så jäkla trött, i huvudet och i kroppen.
Ledig i morgon, men ska självklart upp tidigt på APT + att dom kommer NÅGON GÅNG mellan 7:00 och 20:00 och ska greja i lägenheten, ja men tack för den!

Har knappt varit hemma idag, förrens nu. Jobbade, åkte hem och bytte kläder, drog direkt ut på en joggingrunda, snabbt hem igen och vidare till Kicki.. fortsatte att hjälpa henne med en massa grejer.
Åkte därifrån vid 7 och hem till Sabina för lite fika och tjöt så..

Var hemma först 20:40 nu.. självklart för att kolla desperate housewives =)
mina älsklingar är hos Josef och kikar på fotbollen, ganska skönt att få en stund för sig själv hemma när det har varit fullt upp.

iallafall så är det APT i morgon och direkt efter drar jag och tränar så har man det gjort. Är det skönt väder går jag och Ozzy ut i skogen.. sedan får vi se. Vill inte vara hemma om dom ska greja.




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0