Bye bye

Nu är packningen helt färdig, strax är det dags för sängen.

Har haft en riktigt mysig kväll iaf.. var på farsdag firande och passade även på att ge min syster en present. Mamma & pappa bjöd på fika och tårta.. även Claes var med.

Sedan beställde jag och Jim käk på Brasseriet och tog med oss hem. Hur lyxigt? Är ju skit gött att man kan ta med sig hem från restauranger så.. gillar bättre att äta hemma =)


Så nu är det iaf inte många timmar kvar tills vi åker. Ska bli skönt att lämna kalla, gråa och tråkiga Sverige för sol och bad.
Önskar ju dock att mina pojkar kunde följa med!
Kommer sakna dom sjukt mycket...

Nu ska jag mysa med Jim och ta vara på tiden!


Ses om en vecka =)



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0