9 november

Gud vad mysigt det var att vakna och se en massa snö ute. Det är riktig mysfaktor på snö! Tråkigt bara att det blir så jäkla halt och köra.
Visste att Ozzy skulle bli tokglad när vi kom ut.. och alldeles riktigt han sprang runt med nosen i backen, jagade snöflingor och ville vara i den djupaste snön.
När Jim hade varit ute med honom i skogen efter jobbet och haft honom lös hade han också varit så jäkla glad.. dom hade kastat bollar som Ozzy fick springa och hämta i snön.. bra träning =)

Jaa, så vad har jag gjort idag?
Jo var ju såklart ute med Ozzy i morse då ja, sedan tränade vi lite hemma.. tills det var dags för mig att bege mig till gymmet och direkt till jobbet efter.

Nu har vi precis kollat desperate och strax blir det sängen. Upp tidigt i morgon också.. och nu är jag ledig ända fram till natten mellan lördag/söndag =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0