8 november

Nu är en fantastiskt underbart, rolig och trevlig helg över, tyvärr.

Vi var ju hos Sandra & Niklas och käkade & drack gott i lördags. Var roligt att få träffa dom andra också.. Therese och Malin har jag inte träffat på evigheter, så det var riktigt skoj.
sandra hade lagat så jäkla god mat och Therese hade gjort god efterrätt. Efter maten kom spelen fram "galen panna" tror jag det hette.. killarna spelade tv spel. Sedan blev det utgång för mig och Jim.. träffade Emma och Elias. Emma var lika go och glad som vanligt.

Igår blev det verkligen en riktigt slapp dag, vaknade 12:30, ringde mamma och kikade om allt gick bra med Ozzy. Han hade varit jätte snäll och hur lugn som helst, så mamma tyckte att vi kunde passa på att vila oss några timmar till.. beställde käk, kollade lite på tv.. somnade om vid 15 och vaknade vid 16.
Tog oss en promenad upp till mamma och pappa, fikade och tjötade lite skit. Var roligt att få höra hur duktig han hade varit och 2 långpromenader hade han fått sig.. det var nästan så dom inte ville att han skulle åka hem ;)

Pappa hade även varit snäll och fixat ljuddämparen på min lilla Goffe, som tur var så var det bara att hänga upp den igen, slipper jag köpa en ny. Han hade även bytt till vinterdäck och städat den.. han är gullig han =)

Idag gick vi upp tidigt.. 6:40 steg jag ur sängen, hinkade i mig kaffe, vatten och frukost. Så vid 7:45 begav jag och Ozzy oss ner till Kransmossen för en joggingrunda på 5 km. Jäklar vad härligt det var, luften var så frisk.
Så på 40 minuter hade vi både värmt upp.. Ozzy hade kissat och bajsat. Tränat lydnad och avslutat med lite lek. Det är inte dåligt det.

Blev en snabbdusch hemma, fixa iordning och sedan bege sig mot jobbet.


















Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0