6 november

Hade jätte trevligt och roligt på kalaset igår, Jims familj är verkligen så himla härliga!
Var hemma ganska sent och Jims bror följde med och sov här, kikade lite på film och så. Sen gick jag och mina pojkar in i sovrummet, kollade mer film och myste.

Vaknade i morse av att Jim låg och höll om mig och sedan ville ha mig i sin famn.. gud vad glad jag är att det är helg, annars går vi ju alltid upp olika tider.

Tog oss en joggingrunda på 5 km, hem och duscha, fixa oss lite, städa och åkte sedan till knalleland och kikade runt, hittade inget roligt.. men Jim köpte lite fina saker.
Kyrkogården efter det, är så fint att gå där sådana här helger och det var massa folk.

Nu har vi käkat lite, ska strax fixa iordning oss.. sedan upp till mamma & pappa och lämna Ozzy, dom är gulliga och passar honom ikväll/natt.
Upp till Sandra & Niklas efter det, där blir det mat och lite dricka med dom och några andra!

I morgon kommer det att bli en låååång mysdag =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0