29 november <3

Grattis till den bästa mamma i hela världen på födelsedagen <3


I morse hade jag inte motivation till mycket, kände mest för att sitta hemma hela dagen. MEN, jag tog mig en härlig långpromenad med Ozzy och blev genast på bättre humör!
Hade dock ingen vidare motivation till att åka och träna.. dels pga av min rygg. Skulle även följt med Jessica och ridit idag, har längtat som en tok eftersom det var så längesedan, men då min rygg inte vill bli bättre fick jag hoppa över det. MEN jag tog mig till gymmet och körde på stenhårt.. NU känner jag mig som en ny människa med massor av energi och motivation. Tänk vad saker blir roligare. Så jag är glad att jag nu för tiden tar mig i kragen och faktiskt gör det jag planerat.

Dusch och en shake strax.. sedan ska Ozzy också få sig en riktig genomkörare (lydnad) och en liten promenix till.

I eftermiddag ska vi upp till lilla mammsen och fira henne lite, hon skulle bjuda på käk, mammas mat är alltid godast! =)

Har kommit på hur himla bra jag mår när jag är bland familj och släkt, så jag är väldigt tacksam över att jag har en otroligt underbar familj och släkt.. och då menar jag givetvis även Jims familj & släkt, dom är helt underbara!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0