28 november

Har inte hunnit skriva på ett tag nu.
Var utomland med jobbet, hade en kanon vecka, var riktigt skönt att komma ifrån kylan och få lite värme.
Saknade mina pojkar så sjukt mycket bara.

Denna veckan har jag verkligen haft fullt upp med allt möjligt + att jag kom igång med träningen igen.
I torsdags STORstädade jag och älsklingen här hemma, det sken i hela lägenheten.
I fredags hade vi kalas eftersom Jim fyllt år, så hans släkt + min mamma, pappa och syster var här. trevligt, är roligt att se hur bra min familj och hans kommer överens. Viktigt tycker jag :) Jims bror stannade kvar och sov över, så på kvällen gjorde vi varma mackor och kikade på film.

Igår myste vi hela morgonen, tog en tripp till knalleland.. var verkligen KAOOOS! Åkte ut till skogen och spårade med Ozzy, körde också lite lydnad. På kvällen myste vi med ostbricka och vin.. vilken underbar älskling jag har alltså!

Dagen idag började vi en en mys frukost, tänkte första ljuset i vår egengjorda adventsljusstake. vi varit på kalas hos min syster i Gbg... mosters lille kille fyllde 1 år igår. Skulle ta en sväng förbi Ikea på hemvägen, när vi kommit igenom och plockat på oss allt.. ja då säger dom i högtalarna att det inte går att betala med kort.. SKOJAR DU!! Så vi fick skita i det ändå.. på hemvägen ringde mamma & pappa som var före oss och frågade om vi skulle stanna och käka lite i Bollebygd.. sagt och gjort. OCH vem såg vi inte där? Ingen mindre än Lasse Brandeby.. lite coolt ändå, älskade ju "Rena Rama Rolf" när jag var liten :)

I morgon fyller min kära mamma år <3













Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0