2 november

Sådana här lediga dagar när man har massor att göra gillar jag =)

Vaknade alldeles för sent idag... 9:30, hade inte satt något alarm, kanske behövde det.. men var seg och hade ont i axlarna. Det har iofs gått över nu!

Jag & Ozzy tog en långpromenad på 7,5 km med Jessica och hennes två hundar, Bella & Molly.
Ozzy skötte sig alldeles utmärkt, mycket bättre än vad man hoppats på. Han fick inte hälsa på dom, men han har ju lekt med dom ända sedan han var liten. Han kikade bara lite på dom, höll lite koll.. men han gick precis brevid dom utan att göra något, utan att försöka springa fram och då gick jag ändå och höll kopplet längst ut i änden.
Jaa han blir bara duktigare och duktigare min lilla älskling. Ska göra detta några gånger till och sedan börja träna honom på att gå lös brevid andra hundar.

När vi kom hem tog jag en dusch, fixade lite.. har precis slängt in dom första maskinerna med tvätt, strax ska jag åka iväg på lönegruppsmöte och efter det ska vi ner till brukshundsklubben och träna lite lydnad.

Härlig dag =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0