13 november

Hojhoj!
Idag fick jag snällt kliva ur sängen tidigt (eftersom jag måste lägga mig fruktansvärt tidigt ikväll) tog en lång dusch, rakade, peelade mig osv. Drack massa kaffe och vid 9:30 väckte jag mina pojkar.

Nu är jag näästan klar med allt som ska göras, har rakat benen med min "rycka hår" maskin, målat både tå och fingernaglar. Packningen är snart färdig.. det sista får jag packa ikväll.

SÅ.. inatt åker vi, rättare sagt vid 02:15 kör Jim mig upp till jobbet, klockan 03:00 bär det av mot landvetter. Klockan 6:45 i morgon bitti sitter vi på planet till Teneriffa. YEEYY

Ja som sagt, därför måste jag lägga mig tidigt ikväll, dels för att orka upp, orka hålla mig vaken.. och för att orka börja jobba klockan 08:00 i morgon bitti efter ha varit vaken sen 2.

Ska ut och spåra med Ozzy om en stund, sedan bär det av upp till mamma&pappa, för att fira farsdag och även fira min syster som fyller år den 17onde.. missar ju det.

Så good bye regn, rusk och kyla. Snart är vi i solen och värmen =) Jag ska tänka på er när jag ligger vid poolen!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0