12 november

Yeeah det närmar sig med stormsteg nu!

Igår kände jag mig lite hängig och snorig, så jag hoppade över träningen men tog en långpromenad och sedan en promenad upp till mamma för att sy ett linne =)

Älsklingen var snäll och hämtade oss där sen. Han var också världens sötaste och hyrde en film åt mig på kvällen när han skulle åka och träna!

Idag har jag haft mer energi, steg upp halv 9 imorse.. gick ut en långis med Ozzy. Sedan satte jag igång och började städa och greja här hemma.
Gud vad glad jag är att jag har börjat gå upp tidigare, för man hinner så sjukt mycket mer. Redan vid 13 var jag klar med städningen, så då fick det bli lite träning med Ozzy.
Fortsatte med nästa uppgift... tvätten, alltid lika roligt =P

Så när Jim kom hem drog vi ut i skogen så att Ozzy fick springa av sig, körde såklart lydnad också.. apoteket, affären bla bla..

Nu har vi käkat tacos och satt på en film vi hyrde.. ikväll är det bara vi! Mys, mys, mys...



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0