10 november

Min lediga dag! morgonen och förmiddagen kunde spenderats bättre.. vi hade tyvärr APT som vi är tvugna att gå på, men det var trevligt. Vi är en härlig grupp på jobbet bannemej =)
Direkt efter åkte jag hem och hämtade Ozzy.. jag och Lanja drog ner till stan och växlade pengar. Åkte ut till Kicki och hämtade en resväska, den jag har var på tok för stor.

Tänkte att den Kicki hade var lagom.. meeen KICKI!!! Jag har packat mindre än hälften av mina saker och mer än halva väskan är redan full? Kom och hjälp mig ;) haha

Har mått sådär halv bra idag, huvudvärk.. orkeslös osv.. förstår fasen inte detta. Får INTE bli sjuk. Men sen brukar jag bli sådan ibland när jag sovit för lite! Gick och la mig och sov vid halv 2.. vaknade 3. Hjälpte dock inte, har tagit ipren.. hjälper inte. Nu är bebbon iväg och köper lite käk.. sedan ska jag sova. Må super i morgon och träna.. I HOPE!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0