29 maj

Hujeda mig vad trött jag var igår, eller snarare seg. Var ute med Ozzy en sväng.. sen låg vi mest och kikade på tv och myste. Men fick ett ryck och började möblera om i extrarummet. Blev riktigt bra =D

Jim ville att jag skulle kolla på hans match.. och jag tänkte att visst det är ju bra träning för Ozzy också. Men fasen kiligt att åka ensam. Men så ringde Veronica och frågade om jag skulle dit.. trevligt att få lite sällskap och hon hade även med sina vovvar.
Tänkte att Ozzy skulle vara helt galen.. men det gick super, han la sig ner och bara tittade. STOLT MATTE =)

Vi fick även bevittna ett bråk, haha så jädra löjligt.

Senare myste jag och bebbon, gjorde egen pizza :)



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0