28 maj

Det blev en kanon kväll igår!

Jag och Jessica åkte och hämtade Lanja, hon hade ingen aning om vad vi skulle göra. Det enda hon fick veta var att hon skulle ha med sig en varm tröja. Satte på henne ögonbindel och körde runt, runt, runt.. in på grusvägar m.m. Sen åkte vi hem till Jessica, där stod hennes kille och väntade med moped.. så efter lite övertalan och dragande fick vi upp henne där på. Och så åkte han runt, runt med henne.. stackarn hon trodde hon var mitt ute i ingenstans.

Sen släppte han va henne på baksidan av deras trädgård, där jag och Jessica väntade med vin :)
Gissa om hon var arg.. och chockad! hahaha
Sen grillade vi, drack och tjötade skit hela kvällen. Var nog hemma vid 01:30 inatt.

Hade en toppenkväll med mina grils :)
Är lite seg idag, men det var de verkligen värt. Och vi gjorde detta för att vi skulle ses innan Lanja åker bort i 1 månad och sedan går vi på semester.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0