20 maj

Varit på studiebesök på Mun-H-center idag med skolan. Riktigt intressant faktiskt! Dock var det svårt att hitta till detta ställe.. låg på Lilla Amundön. Men dit kom vi. Och vilken underbar Ö det var. Massa fina hus precis vid havet. Harmoni!

Varit på vårdcentralen för vidare utredning av min mage också, gick ganska bra. Äntligen händer det något.
ska dit nästa vecka igen och ta provet, bla. levervärde, laktos, B12 och järn. Sedan blir det ultraljud för att utesluta gallsten. Dock sa hon att det tydligen är många unga som kommer in med sådana här besvär, men i många fall vet dom inte vad det beror på =/


Snart kommer älskligen hem också, han har varit borta i 2 dagar på kurs. Så jag och Ozzy har fått klara oss ensamma, med massor av hjälp av min kära mor och far! Så snälla dom är och ställer upp! Han har tydligen varit super duktig när han varit där också =)

Nu ska jag greja lite innan darling kommer hem :)

Postat av: Sanna

Hej !

allt väl med dig idag ?



Om du fick välja en helt valfri gratisprodukt på Chique, vad skulle du välja då ?

Om du berättar vad du skulle vilja ha här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



Så kan du vinna just den produkten. Svårare än så är det inte !

Lycka till!

Puss & Kram

Sanna

2010-05-20 @ 17:42:04
URL: http://moonzanna.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0