11 maj

Underbara lediga dag!

Jessica skickade sms och väckte mig imorse, bra! Sover man inte bort hela dagen.
Gick upp och käkade frukost sen åkte jag och Ozzy upp till Jessica.. tog en promenad på 7 km.

Sen skulle jag åka och lämna mat till min bebbo och få lite kaffe hos Jessica, men sötan bjöd också på mat. Potatisgratäng och grillad kyckling.. hon hade aldrig grillat kyckling innan i sitt liv, så jag fick snällt göra det åt henne. Men hon gillade det skarpt ;)

Mötte bebbo när han slutade, skulle åka och köpa en plywood skiva till hundgallret och fixa & dona lite.

Nu ska vi snart åka ner på hans träning och sedan gå en liten promenad, gå till alemnäs och kolla om Ozzy vill bada ;D


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0