4 juni

Jösses vilket väder, vilken värme :) Klagar absolut inte.. det är ju helt underbart!

Jag och Jim tänkte att vi skulle åka ut till Transås ikväll och ta årets första dopp, ska även få i Ozzy i vattnet ;D


Jag måste bara säga... jag betvivlar att det skulle finnas någon mer underbar kille på denna planet än min Jim. Han är allt jag vill ha, allt en kille ska vara, omtänksam, snäll, underbar.. han ger en uppmärksamhet, komplimanger, kärlek i stora lass.
Det är verkligen underbart att ha någon som bara kan komma och ge en världens kram när man lagar mat, säga att man än vacker fastän att man är bakis och sleten. Någon som verkligen SER en, och ser en för den man är. Tar brister ihop med allt annat.

Igår var han så söt och tog hand om mig när jag var trött och kände mig nere, masserade mig, låg och kliade mig och pussa mig :) TACK ÄLSKLING!



Postat av: Bina

jag vill också ha någon som e sådan. Är så glad att ni har det så bra. Ni är världens bästa vänner. Puss på er.

2010-06-04 @ 23:16:14
URL: http://rottina.blogg.se/
Postat av: Sandra Glans

Visst är de underbart med de karlarna. De finns inte många av dem men vi har lyckats få tag i våra =) kram på dig gumman!

2010-06-05 @ 13:11:36
URL: http://borasflicka.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0