2 juni

God morgon. Solen lyser, härligt!

Har verkligen haft fullt upp det sista. I måndags var min enda lediga dag, men var inte ledig en sekund kan jag säga. Veterinären med Ozzy, knalle.. besök här och var :) Men det var skönt att sitta ute i solen.

Igår jobbade jag 11 timmar och innan jobbet var jag på möte. TRÖTT!

Jim hade varit på brukshundsklubben och tränat Ozzy med Anders, hade gått super bra. Han tyckte Ozzy hade kommit långt och blir duktigare och duktigare =) Skoj att höra! Sen hade Jim fått tips och råd.. bla. om att Ozzy gnäller när en annan hund går förbi.

Och så var polisen och plingade på för andra gången, förra gången ville dom låna vindsnyckel och denna gången ville dom se om dom kunde hoppa över från vår balkong till grannens.. händer en del. VÅGAR MAN BO KVAR?!


Idag ska jag och min lilla mammsi åka till Gekås och shoooooppa!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0