18 juni

Vilken underbar dag det var igår!

Först blev det en långpromenad med Ozzy på morgonen. Sedan åkte jag med Jessica ut till stallet... medan hon mockade, borstade jag och gjorde iordning Misty. Sedan blev det en ridtur i skogen. Lite uppvärmning.
Lånade paddocken sen.. det går bara bättre och bättre för mig.. igår galopperade jag till och med. Fick beröm av Jessica för att jag var så duktig ;)
Har lite kort.. men jag glömde kameran hos Jessica så jag lägger upp dom sen :)

Åkte hem till Jessica en sväng och solade efter, fick även lite mat.. snäll som hon är!

Jim kom och hämtade mig, hade med sig grejer och vi drog ut i skogen och spårade med Ozzy. Jim la ett spår och jag la ett.. gjorde två lite olika, mycket roligare. Så under tiden dom "sjönk in" så drack vi lite kaffe och pratade om allt möjligt. Min supermysiga <3
Jäklar vad duktig han var på att ta spåren, inte mycket som blir fel där. Han sket nästan i avslutet med leken och ville fortsätta STOLT :)
Han älskar det och det är ju super.

Sen var det bara en snabb sväng hem och upp till Sjöbo och träffa brorsan och hans tjej.. alla barn var också med. Både hans tjej och barnen ÄLSKADE verkligen Ozzy. Hennes dotter vara nära på att börja gråta när hon såg honom. Det visade sig att dom haft en rottis.. och ville ha en igen ;) Och hon var snabb med att säga att hon GÄRNA är hundvakt ;) Man märkte också hur bra både hon och dottern var med Ozzy. Och det var absolut ett pluss i kanten.

Väl hemma grillade jag och Jim.. gott =D




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0